Sunday, October 3, 2010

uni of leicester

isnin lepas kami ke uni of leicester. mama ada appointment dengan co-researcher. kami keluar awal pagi sebab takut sampai lambat. tapi sebab encik tom tom yang suruh kitorang ikut jalan kampung, makanya agak lambat jugak sampai. tapi still ontime.

sampai di uni, terus cari parking. sambil mama berurusan, aku n alim lepak di student union.

agak pelik aku rasa sebab takde pon student yang keluarkan laptop n buat kerje. just ada yang lepak2 minum aje. kalo kat malaysia tu, biasanya memang ramai la yang online dengan laptop masing-masing sambil buat kerje. aku slumber aje online pakai cik red Dell. lepas dari tu, barulah ada nampak student lain pon online jugak. pelik, apakah mereka tatau ada free wifi disitu?



budak yang kelaparan all the time


padan muka aku, minum lagi caffee latte venti, terus malam tu tokleh tido. tapi bagus jugak. karang terlepas flight karang, padan muka sendiri.


sungguh gigih construction worker ni bekerja. salute you all. kan aku dah cakap, kat sini, kalo construction worker, fire fighter n policeman ialah kacak laksana lagi gagah ye. ko tengok josh duhammel tu, dari construction worker jadi model + actor.

by the way, banyak construction tengah ongoing. so banyak la aksi2 gagah boleh tengok kat uni of leicester ni.

lepas mama selesai urusan, terus kami pulang. sekali lagi encik tom tom suruh ikut jalan kampung. ampeh la. lagi hi-tech, lagi sengal. sampai rumah dah petang. then aku masak siap-siap untuk rakyat yang akan tinggal di UK ni. lepas tu baru berkemas.

0 comments: