Wednesday, October 27, 2010

NCIS LA

momoe ada cerita pasal ni. tapi lebih kepada pelakon utama yang menjadi pojaan hati semorang, termasuklah doktor mama, sengih dan jugak botak (apekah?).

doktor mama - pasal badan ketul-ketul kah?

sengih - aku tak sure dia memang suka tengok beliau ataupon memang dia asyik sengih aje. beliau sungguh takde ciri-ciri korea ok!

botak - mungkin bercita-cita untuk menjadi seperti beliau satu hari nanti. rambut dah lepas dah. huahuahua.



pics - credit to google



aku masih setia kepadamu, Dr Spencer Reed. i mean, for the moment. hihihi..

7 comments:

en_me said...

layanns.. ehehe

Momoe said...

ape? mereka2 jugak pminat abang ll cool j? yess!

tp kdg2 die cam kontrol sgt blakon, rse nk tumbuk je (larat ke?)

julie^beth said...

en_me - best layan citer ni..

momoe - oh yes. aku pon tapi tokleh layan Dr spencer reed. kalo ko tumbuk LL Cool J, nescaya tangan ko yang lebam..

DrSinga said...

botak badan belum ketul-ketul....
perut ada ketul-ketul??

h4ni3 said...

ketul-ketul kat paha, ok tak?
hehehe

haslina said...

semenjak jd peniaga kecil ni..masa depan tv adalah terhad.........whuaaaaaaa
;))

julie^beth said...

drsinga - kat perut botak ialah ada seketul aje. hihi

drhani - ok jugak tu. nanti dia naik ke perut pulak. hehe

kak has - kne ada jugak masa depan tv, utk release tension. :)