Wednesday, October 20, 2010

nasib

nasib baik pakai windbraker. rupanya cuaca ialah sangatttt sejuk. kalau aku pakai hoodedjacket aje tadi, mesti aku dah beku masa ondaway panjat bukit school ni.

nasib baik nak naik ke school, kne panjat 2 aje bukit. itu pon curamnya maybe 1/3 dari curam bukit tonggek uitm. kalau tak, memang aku tak panjat lah. duk rumah saja.

nasib baik ada ayam nandos + kuah kacang harini. kalau tak, bernasi lemak sotong lah aku harini. maknanya tambah berat badan. huwaaaaaa.

nasib baik jiran aku yang berboyfriend orang poland tu takde dah seminggu. takyah aku tengok lori hantu horror dia.

nasib baik dalam bilik ni suma budak-budak muda. boleh cuci mata. eh, tapi macam baru lepas sekolah aje aku tengok.

nasib baik ada lotion kat bag all the time. kalau tak, habislah kering jari jemari ku yang comel ni.

3 comments:

Mak Su said...

memaaanggg nasib baik :)

lalink7 said...

nasib banyak nasib baik dari nasib yang xbaik..hehe

aliaaroslan said...

maksu - itulah. alhamdulillah..

lalink7 - kalau ada nasib tak baik, kne turn jadi baik. :)