Thursday, October 7, 2010

lori

jiran sebelah rumah aku ni, husband dia ialah bawak lori. tapi aku tatau la bawak lori untuk ape. tapi, memang fancy n exotic gila lori dia.

ada besi pompuan kat frame depan tu

ada no fon kat belakang

serta kepala perempuan

cool gila aku rasa. tapi dia style tak bercakap. selalu cakap dengan wife die aje.

harini ada lagi sorang jiran baru masuk, selang 3 rumah. baik gila ok! nama aku dia pandai sebut, pasal aku guna nama glamer aku kat UK, iaitu Siti. tapi, nama widad dia tokleh sebut. so dia panggil Wiwi. apekah?

4 comments:

Ms Haslina said...

horror horror....macam citer ngeri org putih kat tv pulak kan...

motif kepala tu...nape ek?

ke dia jual patung...hehehehe..tujuan promosi lah tu...

aliaaroslan said...

kak has - tak sure la dia kerje ape, yang tau bawak lori. dahla depan rumah kitorang ni kubur omputih. kalo vampire handsome macam citer twilight tu takpe jugak. hehe

theblabber said...

nama aku nak bagi senang mat salleh sebut ialah 'john'.

thanks to your mama :)

aliaaroslan said...

theblabber - yup. senang gila. sungguh universal!