Wednesday, October 6, 2010

padan muka aku

haritu pegi town. bawak camera. abes aku kene kutuk. padan muka aku.

"time ni nak sangat bawak camera, snap sana sini. aritu tak amek pon gambar, harap bawak aje camera". kwang kwang kwang. terus terasa nak jadi batu, berdiri sebelah left lion kat market square tu. saya malu..

captured by camerawomen tegar, Dr Mama


hangen agak kuat ya kawan-kawan

budak excited nak pegi sekolah
jalan punya jalan, masuk suma pelusuk, suma kehausan. marilah ke strabucks. sini kalo minum starbucks, macam minum oldtown white coffee aje. affordable. kalo kat mesia, rasa membazir lah pulak. huhu..



letih aku nak dengar widad mengarut


lepas tu jalan lagi. jangan tak jalan. akibat merembat caffee latte venti (lagi), ha, pegi toilet 2-3 kali jugak ye. itulah akibat minum kopi yang terlalu banyak. tapi sodappppp!!!! kini saya sudah kembali minum neskepe setiap hari. huwaaaaa..

dah penat jalan, lapar lah pulak. haruslah nak makan jacket potatoe. marilah..


testing filling lain, cheese + baked beans + veggie chillie. sodap! tapi sebab banyak sangat, siap simpan untuk dinner malam tu & breakfast esok paginya. huahuahua..
sambil duduk-duduk kat depan broadmarsh centre tu, ada la geng-geng budak uni (aku rasa la) kutip derma untuk persatuan cancer. so untuk attract attention orang ramai, diorang dress up macam-macam style.

pakai boxer kat luar seluar, gaya rambut amy winehouse, bdrseluar pantai bagaikan mahu pegi snorkling
kami parking di broadmarsh centre. lebih jimat dari naik bas atau tram secara berjemaah ye kawan-kawan.

station bus tempat aku tunggu bas ke airport. patutnya tunggu di train station. ampeh la ko aliaa!


barulah pelancong, jalan sikit amek gamba.

geng budak laki yang duk slumber nyanyi sambil jalan. mementang ada lawan bola malam tu..


kami pulang ke rumah dengan kaki yang sakit, pipi yang membeku tapi berhati girang riang gumbira.

2 comments:

DeLancrettLurpak said...

korang buat saya terliur nak makan jacket potato!! minggu ini harus carik ye dik non!!!

aliaaroslan said...

cari kak, jangan tak cari..