Tuesday, February 1, 2011

Sticky post : Cahaya Senyum dan Rindu





Apa pendapat anda tentang lagu dan video klip ini?

1. 10 hadiah saguhati dari United Kingdom akan diberikan kepada 10 pemenang yang memberikan pendapat yang paling hampir dengan objektif lagu dan video klip ini.

2. Hantarkan komen anda ke email yang tertera di dalam video klip tersebut.

3. Pemenang akan diberitahu melalui email.

4. Terima kasih kerana sudi singgah di sini.

5. Tarikh tutup pernyataan 28.2.2011

Pesanan : DrNotts buat projek best gila ni. gua tukang nyanyi aje.. Terima kasih kawan-kawan kerna sudi tengok video ni dan tinggalkan komen...

36 comments:

Momoe said...

eddie slam?huarghhhh!!
lana logistik?huarghhh!!

tarikh 31 jan 2011?noo makin sikit aa mase nk join contest

h4ni3 said...

fuiyooo
mantap! i loikeeee!!
dah ada copyright lom lagu ni?

♥ Izzah Marzuki said...

perhh..sedap la aliaa nyanyi! mustaqim nyanyi pun best! bile nak kuar EP..? hihihi

aliaaroslan said...

momoe - ha, i kerje dengan abg eddie slam ok! tapi sangatttt baik orangnya.. abg izzad pon baik gila..

lana tu tumpang populariti aku aje. haha

join, jangan tak join!

aliaaroslan said...

drhanie - dah ada copyright dah.. dengan BMG music..

aliaaroslan said...

kak izz - thanx kak iz. EP tu ape kak izz? mama tanya, kak izz faham tak jalan cerita dia?

aliaaroslan said...

izzad izzuddin tu yang nyanyi lagu pontianak harum sundal malam dengan misha omar.. baru ni dia menang pertandingan cipta dan nyanyi lagu puisi kemerdekaan.

abg izzad ni low profile tapi dia banyak kerja dengan high-end punya penyanyi & komposer. indluding any serach, awie, etc..

kotaklimasegi said...

aku tak tahu kenapa... tapi aku nangis masa dengar lagu nih... terbaik dowh...

DrSam said...

lagu tribute buat seseorang yang istimewa. ada rindu...ada suka...ada duka...irama dan lagu amat sedap dan menjadi halwa telinga yang santai. Boleh masuk Afundi. Mantop!

Tahniah buat DrNott dan all the crew! Keep up this good work.

aliaaroslan said...

arfahadnan - thanx babe.. boleh layan jiwang kan.. hihi

aliaaroslan said...

DrSam - thanx doc. segan la nak masuk afundi. yang masuk tu semuanya muda-muda belaka.

i'll pass the message to my mama..

theblabber said...

the message is "auntie, saya (read: theblabber) rindu kat uk bila tgk gambar2 ini. and yes, aliaa ada bakat nyanyi".

masuk nasyid kah masa kat maahad dulu? hahaha

aliaaroslan said...

theblabber - mama cakap, memang tujuannya nak kasi theblabber rindu kat UK ni. pastu mama kata lagi, aritu kata nak pegi portugal sama.. bilanya?

saya kata, kat maahad tak terpilih la masuk group nasyid, walaupon pegi audition dengan gigih. agaknya kne pandai main kompang kot baru terpilih. tapi tangan tak bedung. hahaha

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam tahun baru

Citra Zura said...

cik aliaa...

serius mcm x caya nih.. tp mmg power lah.. best giler lagu nie.. kredit!! :)
nk share dlm fb bley? hehhe.. menarik!~!!

aliaaroslan said...

brutalsolo - salam tahun baru

aliaaroslan said...

zura - mestilah boleh..

Shiema said...
This comment has been removed by the author.
Shiema said...

bestnye lagu .....tapi bile dengar lelame, rase sayu plak...Kirenye lagu nih sesuai utk org yg nun jauh di mata....huhuhu

Fuz said...

alamak.tak dapat nak komen.
teruk punya broadband.

aliaaroslan said...

kak shiema - kalo dengar selalu, jadi addicted.

aliaaroslan said...

peminat katie holmes - kne cari streamyx takpon lepak mamak, wireless laju sikit.

HLiza said...

Akak tengok video ni kat blog mak Alia. Nape tah..boleh siap nangis lagi..nampak sangat betapa sayangnya dia pada anak2 dia..terpilu lak sekejap especially tengok eratnya kasih sayang si Widad dengan adiknya..hati ibu kot tengok benda2 ni senang tersentuh. Ada bakat gak ya Alai menyanyi..

aliaaroslan said...

kak liza - nangis? huwaaaa.. ramai orang tersentuh ni.

bakat terpendam tu kak. maklumlah, kecik2 asyik nyanyi dikir barat aje.

bujal X said...

syahdu dan menusuk jiwa.

*sekarang masukkan nama saya ke dalam 10 orang yang bertuah itu.saya sriyes.

haha~

aliaaroslan said...

bujal X - saya sudah forward komen encik kepada bunda saya.

apakah encik 10 yang bertuah? nantikan... (macam pertandingan AJL pulak.)

bujal X said...

hey~bonda kamu datang jenguk blog saya!

saya suka!

(ayat bodek nak dapat hadiah)

aliaaroslan said...

bujal X - bonda saya kata encik ingatkan beliau ayahanda saya. hehehe.. decision semua di tangan beliau. saya tukang promote saja. nanti saya bagitau bonda yar.. hehe

♥ Izzah Marzuki said...

aliaa, sorry baru baca balik komen ni.. mama tanya k.izz faham ke tak jalan cerita dia? emmm mcm faham tapi susah nak cerita..haha.. takpe takpe.. insyaAllah kalo sempat k.izz komen pasal lagu tu ok..

EP tu stands for Extended Play - a musical recording which contains more music than a single, but is too short to qualify as a full album.. ehehe

aliaaroslan said...

kak izz - tengok, maksud EP pon tak tau. nampak sangat sungguh tak boleh jadi artis. ngeh ngeh ngeh..

orait, kalau ada masa nanti boleh komen. hehe..

arelynn said...

Alya sgt best nyanyi!!

aliaaroslan said...

arelynn - thanx babe.. ko bila nak update blog?

afendi ariff said...

aku...bagi aku...pitching ko kena jaga dik...falsetto jgn main hentam keromo....ko punya pernafasan, eye contact semua...be careful!

tp...aku rasa...mesej yg nak ko sampaikan tu kira agak baik la...ada feel!kira sampai la apa yg nak ko deliver tu...

lg 1...lain kali masa ko main percussion tu jgn gedik sgt ye dik...nmpk over!

anyway good try...tp sorry..takde lampu hijau utk ko...

tq!

aliaaroslan said...

afendi ariff - kalau kne komen camni kat atas stage, konfem balik terus nangis hempas badan atas katil macam dalam drama melayu. hihi..

thanx for the comment encik. saya akan pass pada tuan punya video..

nasib baik saya takde cita2 nak jadi penyanyi. kalau tak, konfem tak laku album. ahaks..

Mak Su said...

ala, tak leh dengar lagu... :(

aliaaroslan said...

maksu - knape mak su? selalu ok je.. kne refresh kot.. nanti saya cek semula.