Wednesday, October 6, 2010

marilah

sah takde idea nak tulis tajuk ape kan. ampeh la aku ni. ok, sebelum aku duk cerita ceriti lagi, ni aku nak meluahkan perasaan. takde ape pon. sebenarnya aku tak berapa nak paham dengan photo uploader blogspot yang baru ni. gambar ni aku dah siap-siap rotate dalam folder aku la kan. bila upload, dia automatic senget balik. apekehalnye entah. nasiblah ye. pandai2 la imagine.

kitorang ke uni of leicester lagi sekali. mama nak buat ID card. so model untuk entry ni ialah widad. banyak lagi gambar, tapi dia over sangat. letih aku nak tengok.

dalam office mama

the ID tag. kene scan baru dibuka pagarnya.

bila ntah nak tulis Dr Siti Nur Aliaa Roslan. kene rajin ni..

hall of fame?

tengok, amek gambar sendiri. syok sendiri kan


dah nak balik dah..
lepas mama settle semua urusan, kitorang pon balik. ontheway tu cari-cari jugak kedai cina. pasal kedai cina kat notts ni mahal gila kentang cekik darah. jumpa pun. lebih murah. tapi takkan setiap kali nak beli kicap n sambal olek kne pegi leicester?

maknanya "takde laptop dalam ni"

jam ben10 bukan warna hijau kah?
sampai rumah, semua dah kelaparan. aku dengan sepantas kilat buat pasta bake. hehehe. ni ilmu belajar dari tanah seberang ni.. huahuahua.. thanx untie dela!!



walaupon sedap sehingga menjilat pinggan, malangnya ia bukanlah pojaan hati semorang. kami lagi prefer lasagna buatanku yang cemerlang itu. ok, esok saya masak lasagna..

0 comments: