Tuesday, October 19, 2010

second round

second round birthday celebration. kitorang pegi makan kat KABUL EXPRESS. kununnya ni kedai afganistan. aku tengok, menu macam pakistan aje. nasib sedap. kalo tak memang aku sembelih budak waiter tu.

dahla muka hensem. tapi tak pandai sangat cakap english. suma dia anggup dan iakan aje. nasib aku tak tanya "can we not pay for the food today?". kalo tak, mesti dia jawab "yes" (pasal tak paham soalan aku) then kitorang keluar dari kedai dengan senang hati, lepas tu dia kene marah dengan bos.

lamb curry

ada home delivery lagi

pemanis yang sungguhhhh manis gila

beround-round celebrate birhday. mengalahkan budak kecik. tapi, nak jugak starbucks. this weekend, yey!

2 comments:

Momoe said...

pemanis tuh, adekah baklava? cewah mentang2 la bru pas tgk kt kbsworld!

aliaaroslan said...

momoe - aku pon tak ingat nama dia. tapi, ni restoran afganistan. bukan korea ye.. haha