Friday, October 22, 2010

kfc

budak drama queen balik dari kolej tadi, terus nak jadi kapochi dengan kitorang. kecoh dia citer yang kfc kat radford ni ada tanda halal (tulisan jawi) kat pintu dia. tujuan penceritaan mungkin pasal dia nak ajak kitorang pegi makan la tu.

tapi, harini mama ialah masak kari kambing yang paling sedap dalam dunia. ada pulak sambal sotong. perghh.. memang tak laku la kfc.

aku tak tau yang ada kfc halal kat notts ni. kesian kan?

3 comments:

DrSinga said...

kesian budak kepochi itu...
next taim Babe..
:)
.
.
kfc mana boleh lawan kambing mama..
psst..

Cik Lurpak said...

ada 7 KFC halal dkt notts.. sile semak http://www.kfc.co.uk/store-locator/search.php?addressInput=nottingham&radiusSelect=10.. heheheh.. ada org mengidam la tu..
kambing lagi sedap la dr ayam KFC!!

julie^beth said...

DrSinga - budak kapochi rupanya teman kawan dia nak pegi toilet kat situ.. kambing slrrpp..

ciklurpak - macam la makan sesangat kalo pegi kfc tu. paling kuat pon dia makan 2 ketul ayam. hehe. thanx kak.