Thursday, July 19, 2012

Award!!!

 telah diawardkan oleh kak mimah a.k.a. kak lurpak dengan :


weehooooo!!!! perkataan "lovely" tu sunggggguhhhhhh England, ok! i like! thanks kak mimah. sorry saya lambat membuat entry ini :)


marilah menjawab soalan-soalan cepu tembaga...



What is your favourite dessert?

IS? boleh tak soalan tu tukar kepada "what ARE your favourite dessert?". saya sangat suka makan chocolate banana cake from secret recipe, redvelvet cake / cupcake, laicikang panas atau sejuk and definitely choco-top ice-cream from Mc Donalds.

tapi now saya ialah sedang berusaha keras untuk diet. nasib baik saya agak malas baking membaking kat malaysia ni. or else, siap la kauuuu!
When you're upset, what do you do?

pergi layan movie marathon di cinema. i can do 3-4 movies a day. 

pergi shopping / window shopping, and treating myself to a very nice meal.
What was your favourite pet?

saya ada satu je pet, seumur hidup saya. seekor turtle yang dihadiahkan oleh one of my BFF, midah. kalau tak salah, nama dia KURAS. saya jada dia satu semester je di uitm dulu, then dia dah besar sangat, tak muat dalam case yang saya beli. after that saya lepaskan dia di tasik shah alam. 

nak cakap favourite pet pon tak boleh since ada 1 je.

but i generally tak minat haiwan peliharaan. especially kucing dan yang berbulu-bulu tu sebab allergic dan tak suka sebab diorang berkuku dan suka cakar sana cakar sini.
What do you prefer to wear, black or white?

black sebab nampak saya sedikit kurus. saya suka pakaian yang gelap-gelap. tapi lately saya buat aksi berani mati aje pakai baju warna cerah-cerah.
What is your biggest fear?

at the moment, tak dapat habiskan PhD on time.

at all time, MATI, dan mati itu pasti.
What is perfection to you?

rumah yang spotless dan habuk-less. bestnyaaaa!!!!!
What is your attitude mostly?

tegas. tapi kadang-kadang tu tak bertempat pulak dah.

kalau duduk bersebelahan dengan stranger, i'm not going to be the one yang sapa dahulu.
What is your guilty pleasure?

spending money!!!!! on shopping, food-glorious-food, parents, siblings, gadgets. oh myyyy!





Sayangnya award ni... nak keep to myself la. haahhaaa....

0 comments: