Thursday, November 10, 2011

Hari ke-10 di Lumut, dan pulang ke Kajang

 Let's recap...

Sembilan
Lapan
Tujuh
Enam
Lima
Empat
Tiga
Dua
Satu

marilah kita habiskan siri penceritaan survey camp di lumut. gambar-gambar akan menyusul kemudian. for some reason, kali ni punya survey camp ialah survey camp yang aku paling malas ambil gambar. sikit giler gambar. tak sampai 50 aku rasa.

pagi-pagi lepas mandi dan bersiap sedia, terus masukkan barang-barang dalam kereta. then breakfast dengan taufiq dan asyraf. haji razak dah shoot balik JB awal pagi lepas subuh. so tinggalkan kami. breakfast makan roti sapu mentega dan kaya + telur separuh masak. terbaek!!!

lepas tu students pon berkemas jugak. keluarkan semua beg-beg diorang dah letak kat tempat tunggu bas. then aku pon bertolak balik. aku bertolak dulu sebab bas lambat lagi sampai.

ada satu kereta student yang ikut aku. so kami konvoi sampai ke ikram. sampai aje di office, terus keluarkan barang-barang yang nak ditinggalkan di office dan lepak kemas office aku dulu. sambil tu online dan susun barang sambil tunggu bas sampai. tunggu punya tunggu, tak sampai-sampai jugak. so aku dah lapar gila. tiba-tiba jumpa meggie in cup, terus pegi pantry dan isi air panas. so lunch makan meggie ler aku. tunggu lagi, tak sampai-sampai. badan pon super penat. so aku cakap kat taufiq aku balik rumah dulu. dia akan settlekan semua dengan budi dan hanif.

sampai aje rumah, aku angkut barang seround dulu. of course yang penting kene bawak baik baju-baju kotor. tapi just letak aje kat rumah. tak basuh pon lagi. tapi terus releks duduk kat sofa dan tertidur. DrNotts tak kacau aku pon sebab tau aku letih kot. nak dekat maghrib camtu aku terjaga. itu pon siap kene himpit hantu lagi.

malam tu dinner di sushi king nilai. borak-borak gosip dengan DrNotts. pastu terjumpa pulak DrSheffield kat area situ jugak. DrNotts beli printer 3in1 2 bijik, untuk letak di office beliau dan untuk Manje.

Balik tu, borak lagi dan aku tidur tak sedar diri.

sekianlah hikayat lumut untuk kali ni. nanti aku upload gambar2 pulak.

0 comments: