Sunday, August 29, 2010

tracy, oh tracy

dialah penyelamat aku. die ambil dan siapkan jugak tempahan baju aku, walaupon aku hantar last minit n masa tu die dah tak terima dah tempahan untuk raya.




die asyiklah panggil aku kak aliaa, padahal die tua beberapa tahun dari aku. blasah la, janji jahitan cantik.

die ni orang perak, area yang kat grik tu. die orang pattani (thailand). tak padai langsung cakap cina walaupon orang cina. bila die kawin dengan orang cina, barulah belajar cakap cina dengan husband n family mertua dia. husband die bukak kedai repair tv, washing machine, etc kat sebelah kedai jahit die. kan senang, pegi balik kerje sekali. dia ada 2 orang anak, sepasang, lelaki sorang, perempuan sorang. dua-dua kat rumah mak mertua dia, which yang setiap minggu die husband n wife balik kampung.

memang la peramah. tak ngantuk kalau borak dengan die. die akan suruh kita try baju yang dah siap tu depan die, then die akan alter terus time tu jugak. kan best tu.

thank you so much tracy. nanti baju kawin i, i hantar suruh you buat ok!

0 comments: