Thursday, August 26, 2010

kanak 5 - widad

budak ini ialah pegi sekolah setelah dah 2 bulan tak pegi sekolah.

ya, inilah uniform sekolah yang dikatakan lebih alim dari malaysia.

ko pakai jubah aje lah lehkali.



ini jugak ialah baju raya for the next 3 years ye kanak-kanak. haha....

patutnya die pegi sekolah sendiri, jalan kaki. tapi boleh pulak bangunkan aku pagi-pagi buta suruh anta naik kereta sebab takut takde orang kat sekolah. aku anta sampai luar sekolah, then paksa die turun dan masuk sendiri. kamon la, dulu masa aku register kat nottingham bluecoat school n technology college tu aku pegi sendiri dei. semai pon register sendiri, eman pon register sendiri. ampeh budak ni. balik aku suruh die jalan sendiri. padan muka. sampai rumah, muka merah sambil tercungap pasal die sesat. aiyoooo. jalan terus aje. bukan kne naik jambatan ke, masuk daerah lain ke. cisss.

lenkali pegi sendiri. tak kuasa aku nak anta! bukan jauh pon, jalan 20 minit aje.

oh, harini finally sekolah alim buka gate die. so mama ialah tengah pegi register. sekolah alim pulak, dekat sangan dengan rumah ni ha. tak sempat nak 5 kali nafas dah sampai. kentut pon dengar.

0 comments: