Wednesday, August 4, 2010

geng sksrd, batch 1991 - 1996

geng sksrd batch aku buat ada sikit get together. tujuan utama nak jumpa-jumpa sebelum puasa. so kitorang decide untuk berbreakfast bersama-sama di Mc D BBB.

janji jumpa pukul 8.00pagi. tapi pasal dah tau masing-masing punya kaedah timing, aku pon relex-relex gerak dari rumah pukul 8.00pagi. macam biasalah, aku awal macam mane sekalipon, mesti aku jadi yang first sekali yang sampai. dah biasa dah so no heart feeling. hihihi..

so bila dah lama tak berjumpa, macam-macam yang diborakkan. yang dah ada anak, borak pasal anak. yang takde anak pon join sekaki. yang bekerja duk cerita pasal kerje masing-masing sambil berasa jeles terhadap member yang jadi surirumah tangga. macam-macam la, siap gosip lagi.




semorang yang ada : intan, hassan (husband intan), fuad, sharizam (isteri beliau dah balik, pasal anaknya nak tido), husband fiza, fiza, siti fatimah, sarah n aku.


we met at sekolah kebangsaan sungai ramai dalam 19 years ago. oh, has it been that long? kitorang semua sama sekolah rendah. bila masuk sekolah menengah, semua dah berpecah. ada yang masuk sekolah menengah seksyen 2 or seksyen 3 bandar baru bangi, jalan reko, maahad hamidiah kajang, smap kajang, etc. masing-masing explore kredibiliti dan skill masing-masing throughout the years. semorang dah grow out of the perangai yang pelik-pelik dan grow up menjadi orang yang berguna.

tak ramai yang join, tapi meriah. biasalah, ramai ada komitmen lain yang lebih penting. it is all about priority right?

tiba-tiba aku nak cari gambar masa sekolah rendah dulu. apakah aku secomel sekarang? mwahahahaa

0 comments: