Wednesday, August 4, 2010

dinner @ redwok, with SABE colleagues and geomatic students

aku selalu jugak makan steamboat, tapi tak pernah makan steamboat style redwok. i mean style buffet, makan la banyak mana pon nak makan, tapi kalau tak habis, kene bayar. diorang ni nak mengelakkan daripada pembaziran, tu yang diorang buat camtu rasanya.

anak dara si nana, mimi n aqish. si mimi duk petik daun aje kerjenye.

the geomatic clan!

they are too!

tengah duk mengeksperimen dengan mimi. hihi

ok, apasal ada botol susu itu? haha...

dari kiri : kak faiza, abg jo (husband kak faiza), hj razak, taufiq (topek), aku, hanah (nana), kak siti noraini, hasny (anak kak siti).




group photo adalah acara wajib! sangat best lah!

belakang - hasny n aqish. depan - amalin safiya (anak kak faiza)




memula masa diorang ajak pegi dinner kat sini, aku ingatkan dengan staff n colleagues aje. rupanya student pon ada jugak. sporting habis semorang. memang best.

selalunya kalo orang nak tukar kerje or berhenti kerje, aku yang sibuk buat farewell makan-makan untuk diorang. tapi biasanya buat kat office aje. ni, diorang buat untuk aku, grand gila. siap dinner kat luar lagi. huwaaaaaaa... apasal aku asyik terharu aje nie..... tapi masih tak nangis ye. terharu dalam hati aje.

macam mana nak express perasaan? sila beri tunjuk ajar.

3 comments:

DrNotts said...

tengok cerita hindustan pun tak nangis ke? hissh, something wrong with you, woman!

aliaaroslan said...

mum - i know! bobby pon tak laku!

Ms Haslina said...

sungguh terharu bersama.....

p/s best nyer..mana location kedai tu...