Monday, November 29, 2010

syok sendiri - 27 Nov 2010

adegan 6.30am, lepas settle subuh...
DrNotts : Along, awak ke tu kat toilet?
Me : aah..
DrNotts : Dah snow dah..
Me : Ooo.. ok.. (naik katil, tarik selimut & tido)

adegan 10.00am, baru turun bawah lepas bangun pagi & mandi..
Me: haaalaaaa... nape tak kejut nak amek gamba pagi tadi..
Sengih : Ibu kata, jangan kejutkan Along pasal along baru tidur 
(ye, aku baru tido pukul 3am pagi tu)
Me : dahtu sapa nak amekkan gamba dengan snow ni. kejap lagi konfem dah itam snow tu.
DrNotts : widad, pegi siap. tolong along ambil gambar tu.
Sengih : Sejuk la buuuuuu..
Me : cepat2..
DrNotts : awak tu pegi la pakai elok sikit, takkan nak pakai tracksuite aje..
Me : ini bergaya la ma.. huahuahua.
DrNotts : iyooo.. (cakap bunyi macam nenek punya "iyooo", style orang minang cakap)

terus dengan pantas aku dan sengih bersiap untuk keluar.

chantekkk kan?

dikala aku masih ketiduran


backyard

backyard jugak


ready nak keluar. balut semua

zip up!

mak aih, sojuukkkkk

jangan kutip snow atas jalan, kutip atas pokok or tembok or kereta.

biar bersejuk asal bergaya

gatal

tertutup mataku

cari ape?

lompat

mane boleh makan, awak tu puasa la

jalan-jalan lagi

steps

jalan lagi


serius rasa hingus nak meleleh

sempat lagi

ok, mari pulang sengih!

bukan aku yang tolak kereta tu
balik terus duduk dalam rumah. bersila depan heater. 

lepas dah tak sejuk lagi, terus masak-masak. masak ape? laksa! nanti aku letak gambar.

0 comments: