Monday, November 29, 2010

Seminar DrNotts

24 November 2010 - University of Leicester
Dr Normaliza Abd Rahim - Visiting Fellow, Department of Media and Communication, University of Leicester, UK


Saya watak tempelan sahaja. Tukang teman. hik hik. Juga tukang menyibuk. huahuahua..
stapler paper DrNotts dengan stapler gedabak
peta dunia + malaya

kalo la kat sekolah aku tu, aku dapat bilik tingkat 16, best wooo.. scenery cantik!

cantik kan. tapi tak nampak dengan terang la lelaki gagah main bola.

introducing


DrNotts : I'm malay, not chinese ok!

aku ni sengal tau. aku dengan 15 minit aje, pastu cabut pegi office DrNotts. melepak sambil online. hampeh kan? then aku agak2 aje DrNotts dah habis session beliau, turun pegi student's union dan beli Caffe Latte kat Starbucks. Gila best ok kat student's union Uni of Leicester ada Starbucks. Kat Uni of Nottingham takde. huhu.. nanti aku nak tulis surat la kat sekolah, mintak Starbucks letak kat student's union. boleh? eh...

kitorang puasa berdua-duaan, siap bawak bekal lagi nak berbuka. tapi, makanan sudah menjadi sejuk. makanya kitorang minum-minum aje then balik rumah, panaskan makanan (nasi kacau) dan makan betul-betul. sampai rumah pon pukul 6 petang. ok lagi kan? aritu masa kat Ireland kitorang berbuka pukul 9.30pm ok! maklumlah, puasa masa summer.

0 comments: