Wednesday, November 24, 2010

hek eleh!

22 August 2010 - Shannon River, Limerick, Ireland
ape khabar Ireland?

16 comments:

Shayna Rose said...

cute!! =))

HLiza said...

Komen 3 dalm 1:
1. Whoa bestnye sekolah budak botak tu..bilalah anak2 Malaysia nak dpt sekolah gitu kat sini.
2. Ingatkan makanan mexican apa tadi..telur mata aje..hehe..tahanke.
3. Bestnya ireland...

h4ni3 said...

rindu ker?
terbang saje ke sana

aliaaroslan said...

shy - thanx! hehe

aliaaroslan said...

Kak HLiza -
1) ada rasanya yang sekolah ala2 camtu, tapi yang private kot..
2) maxican tak pandai masak lagi kak. hihi
3) scenery memang best!

aliaaroslan said...

drhanie - kne kumpul duit nampaknya ni. kali ni kalo pegi kne pegi jumpa westlife betul-betul. hihi

en_me said...

dah jadik irish tewww.. sejuknyerr kanns.. ehehe

DrSinga said...

ko memang obsess dengan mamat2 westlife tu ek!!

gua pun rindu Ireland!!

Mak Su said...

apa kabar alia?

haslina said...

ireland....

peh irish girl gitu..
;))

DAMAI IMPIAN D'BANGI said...

Salam aliaa..
baru je singgah sini, thanks sudi jenguk blog akak..nu jauh di mata rupanya..namun dekat di hati..jumpa lagi..

aliaaroslan said...

en_me - masa ni tak sejuk sangat, dalam 15darjah. angin dia tu yang tak tahan

aliaaroslan said...

DrSinga - saya memang sangat obses dengan budak2 westlife tu, walaupon dah jadi bapak orang dah diorang tu. hihi..

mestilah rindu tempat menangis tepi sungai irish kan.. hik hik.

aliaaroslan said...

maksu - saya baik, alhamdulillah. harapnya maksu pon sama..

aliaaroslan said...

kak has - asyik kita dengar, irish dude kan. ni tukar, irish girl pulak.

aliaaroslan said...

damai impian d'bangi - thanx jugak sudi jenguk blok saya, kak..