Friday, December 3, 2010

yes


cadbury is the best. definitely.

8 comments:

bujal X said...

tak~apollo roka is the best!

Huda Ramlee said...

Kalau balik malaysia should try this new brand 'dove'..very smooth and rich in chocolate.

atty's said...

kty nak jugak

aliaaroslan said...

bujal X - apollo roka, sama rasa macam ferrero rocher kan. sodap tu..

aliaaroslan said...

huda ramlee - will do. nanti nak cuba juga kalau ada kat sini..

aliaaroslan said...

kakty - rasa sama macam plain milk choc cadbury kat mana2.. :)

HLiza said...

Sama je awak ni dgn hubby akak, kalau akak beli Van Houten mesti kena leter..tak jumpa Cadbury ke katanya..

aliaaroslan said...

kak HLiza - dulu saya suka jugak van houten. tapi ade filling dia yang saya tak gemar. cadbury ni suma saya blasah.