Sunday, December 19, 2010

harapnya...

kalau tak cakap, nanti asyik simpan dalam hati aje kan. lepas tu duk bising-bising mengarut duk cerita kat DrNotts sampai beliau pon dah lost track cerita ni season berapa, episod berapa.

bila dah cakap, serta berterus terang tanpa selindung (pergh, guna perkataan tanpa, tu..) ada pulak yang tidak berpuas hati. buat silent treatment seolah-olah aku pulak yang salah sebab terlalu berterus terang.

tapi, kalau aku tak berterus terang, sapa lagi nak bagitau fakta-fakta tersebut kan. jiran sebelah ke? haruslah tak kan.

ada dua sebab aje kenapa berperangai camtu. sama ada sebab ape yang aku cakap tu ialah betul, ataupon tersangattttt lah betul tiada dolak dalik lagi.

perlu mintak maaf ke? rasanya dah penat la, beribu kali pulak tu. ok, aku tipu. takla sampai beribu. tapi banyak kali la jugak.

sampai aku terfikir, perlu ke mintak maaf hanya kerna berterus terang beserta dengan fakta?

tiba-tiba terfikir, kalau aku jadi lawyer kan, mesti aku banyak tak menang case, sebab asyik nak kesian aje. eh, apekah?

letih jugak kan. bila nak letak titik, dicari pula. bila nak sambung air yang cuba dicincang, aku pulak yang terasa horror.

0 comments: