Wednesday, September 1, 2010

i thought

aku ingat, duk kat negara omputih yang kategorinya chill n gloomy sepanjang tahun, kita takkan berpeluh. ya, itu sahih.

aku ingat, duk kat negara yang berangin sejuk menusuk ke tulang hitam walaupon matahari menyinari dengan cemerlang, kita takyah mandi hari-hari. ya, itu sahih - alim yang buat. aku mestilah mandi hari-hari (eh??)

aku ingat, kalo dah sampai sini, kurang sikit aku nak mimpi-mimpi westlife. itu tak sahih pasal aku baru aje tulis pasal mimpi aku dalam post sebelum ni.

aku ingat, widad akan tukar minat sikit, meaning minat artis omputih (british / irish / US boyband or singer) bila sampai sini. oh, tidak sekali. sebab, jerawat makin menjadi-jadi kat muka dia. mama kata, mesti die asyik berangan ni. ampeh,

aku ingat nak makan roti canai la esok. tapi recipe dah lupa. nak kne google or blog-hop ni, cari resipe. oh, percayalah, satu masa dulu, roti canai pon aku tebar tau.

0 comments: