Saturday, July 4, 2009

i enjoyed my saturday!!!

nak tau aku buat ape harini?

  1. tengok citer susuk
  2. tengok citer transformers 1
  3. tengok citer ironman
  4. tengok citer finding nemo
  5. tengok majalah 3
  6. tengok cerekarama tv3
sekian..

best tak? tak kuar rumah pon..

memang best asbestos!!!

9 comments:

Izzah Marzuki said...

wowwww..

movie marathon ke..
banyak nye citer dia tengok!
sampai majalah 3 pun termasuk sama.. hihi..

Zumairi said...

fuh tahannya mata...kehobian awak sama cam saya...cuma skrg dvd player rosak hehe...layan tenet je lah

julie^beth said...

kak izz - majalah 3 malam tadi best sebab die tunjuk history behind majalah 3.. very interesting

zumairi - kt internet pon banyak dah citer2 terbaru skrang.. layan jugak kalo kat ofis.. hehe

DaliaLiyana said...

best..best...weknd time ari bgn lamabt..time tgk tv..time tido...time makan..time kemas umah...bla..bla...bla...bla...i luv my wkend!

atty's said...

malam sabtu kty ..bzios..

Mak Su said...

wah, tgk vcd cet... romps... ker. atau pun tgk kat hbo?

Mak Su said...

psst, psst, gurau jer, jgn mare ek.

arfahadnan said...

my saturday..
layan MTV sambil breakfast..
layan episode 5-8 citer hello god..
layan episode 5-9 citer MIT..
layan game sampai menang..
tgk jgn lupa lirik ngan family..
sambung main game lagi..
tgk korean award..
layan episode 11-15 citer saranghae..

dari subuh sampai nak subuh esok nyer aku ngadap tv..cam nak terkeluar bijik mata aku..

julie^beth said...

dalia - yep, bangun lambat is the best part

kakty - buzios? takpe, having fun kan..

mak sue - tak, tengok kat dvd cet rom.. hahahha.. sama je konsep kan.. haha

arfah - wah, aku sudah kalah dgn ko