Tuesday, December 17, 2013

teenagers sangat...

ok tipu. aku takdelah kembali ke alam remaja pon. tipu semua tu.

situasi 1 :

minggu lepas. di IUKL, student taekwondo ku anjurkan kempen derma darah. event yang wajib dibuat setiap 3 bulan. memang dah sign kontrak dengan pusat darah negara. ok, sign kontrak tu aku tipu. memang kami link dengan PDN pun. every 3 months kami akan contact each other.

si hari ke-2 kempen tu, aku pon nak cuba jaya menderma darah. semangat nehhh mengisi borang bagai. then student yang jaga kaunter tu tanya :

student : student ke staff?
aku : erm. apa maksud awak?
student : ada nak kena isi borang lagi 1 ni. student ke staff ya?
aku : erm. staff. saya miss aliaa. advisor taekwondo club ni. awak ahli club taekwondo ni ke?
student : alamak, maaf miss. miss nampak lain lah (or cover bahawa dia tak kenal daku? - sedih).
aku : ok takpe. no problem.



situasi 2 :

kat kaunter bayaran nak masuk swimming pool uniten...

orang kaunter : student ke? RM1.
aku : bukan
orang kaunter : student ke staff? (agaknya suara aku kurang kuat kot)
aku : orang luar
orang kaunter : oh. RM5.





muka mak long aliaa ni muda sangat ke.. kau tak nampak dark circle keliling mata ni. ecececehhh. macam kau kuat kerja dan study sangat aliaa.





ini belum cerita lagi orang kaunter kat kat panggung wayang tu panggil aku adik.

eh, tetiba dah cerita. apekah?





ramblings. abaikan saya.

4 comments:

Dr Singa said...

wuuhuuuu!!
awet mudaaaa!!

SueGinola said...

Aliaa, betullah tu memang teenagers tu....
Nanti-nanti dah tak payah nak susah-susah makan kolegen..hihi..

Azra said...

Penah nampak Alia few times kat the mines with Dr Notts ... mmg nampak muda remaja gitu :D

@ju said...

huntongg larrr.....hahahahhhahh...