Monday, December 23, 2013

tari menari

jangan risau kawan-kawan. bukan aku yang menari. student-student aku yang menari. diorang masuk pertandingan tarian piala tun siti hasmah, jumaat lepas. sebagai advisor kelab sanggar budaya IUKL yang berjaya (ellleeehhhhh), aku pon hadirlah memeriahkan suasana.

amboi, macam kan kalau kau takde majlis tak berjalan. ceh.

anyway. bagi sokongan dan moral support. even though this year tak menang, pengalaman yang akan menaikkan semangat korang, ye tak. 


theme : 4 elements : air, water, wind, fire 

avatar. itulah perkataan pertama yang keluar dari mulut aku bila budak-budak ni duk bercerita pasal tema pertandingan. walaupun aku tak tengok semua siri avatar yang kartun tu, yang filem dia aku tengok. kah kah kah dasar pengunjung setia panggung wayang betul.

pertandingan ni ada 2 kategori. A - traidisional. B - fusion. so, ikutlah nak buat cemana, janji ada 4 elements ni. 

proud of you guys and gals of IUKL!

the dancers with their so-called-pandai-menari advisors.at least si azhar (standing back far left) tu terel teater. kau ape tau aliaa?
next year. we will be more than ready. ok guys and gals?

0 comments: