Sunday, September 19, 2010

lenguh

lengan aku ialah lenguh. jap, yang antara bahu ke siku tu panggil lengan kan? ha, memang lenguh. dari pagi lagi. duk fikir-fikir, semalam takde lah pulak duk pegi membanting tulang kat sawah padi pon. i mean sepanjang duk kat UK ni tak pernah jumpa lagi sawah padi kan. pastu takde pon angkat ape-ape barang yang berat. mama kata maybe tersalah tidur kot. apelah aksi akrobatik yang aku buat masa tido semalam sampai lenguh tangan. maybe terhimpit lama sangat kot.

tapi tadi masa buat kerje-kerje memasak, i mean menjadi assisstant chef, lenguh tu macam kurang dan hilang. abes kerje aje, dia datang balik. mungkin kne buat kerje kot, baru tak lenguh. ni duk menaip ni, macam kurang sikit. tapi idea takde nak update blog.

dalam banyak-banyak post aku buat, ini ialah post yang ke-372. aku ingat dah beribu-ribu dah. nampak sangat pemalas kan aku ni. maafkan saya ya..

0 comments: