Friday, September 17, 2010

kuih bakar

dapat recipe dari blog akak bristol.. trimas kak di atas tempekan recipe di blog mu..

cobaan pertama kali dalam seumur hidupku ini. semorang (semai je) tak percaya aku buat kuih bakar ni. ha, amek la gambar sebagai bukti. seeing is believeing sangat kan ko!


siap tulis recipe dalam buku ok! nanti nak buat lagi lah. senang aje ropenyer..

eh, nak kne buat kek sponge orange feveret mama dulu ni.

2 comments:

Cik Lurpak said...

huihh, ada gak org cuba try recipe ni yek.. hehehe..sodap tak???

julie^beth said...

sodap kak. tapi tekak sy macam akak kot, kne kurangkan gula sikit.. thanx kak