Thursday, September 23, 2010

arnold

semalam ke carboot sale di arnold. nak carikan toys untuk alim main. memang murah-murah die jual. scrabble set 50p aje. ok sangat. tapi sebab kitorang tersampai awal. so jalan-jalan kat sekitar bandar arnold yang hanyalah sepelaung aje radiusnya.

kat belakang tu la tempatnya. penjual tengah setting barang2 diorang

yang sorang ni (widad) suka nak posing syok sendiri



kalo pakai tudung arab syria ni mesti menunjukkan kebulatan dan kechomelanz wajahku tersebut




best jugak jalan-jalan beli barang murah ni. tak rugi pon, untung lagi ada la. cuaca siang semalam agak panas. sampai gatal-gatal badan aku. apekah ini tandanya aku perlu tinggal di UK untuk selamanya? macam allergic la pulak bila panas sikit. menyampah tak? aku sendiri pon menyampah.

orang lain duk kat malaysia tuk punyalah lama, elok aje tak alleergic pon. ko aje yang menggatal aliaa! tapi ko duk pergi buat survey tengah-tengah panas tu takpe pulak?

by the way, sunburn aku tak ilang lagi. ini semua gara-gara Galway! tapi takpe. sebab Galway cantik, aku rela!

4 comments:

Cik Lurpak said...

Kalau boring, sile pegi carboot studley, birmingham.. carboot dia double padang bola sepak.. ada berani?

DrSinga said...

alim yang berlagak macho di 3 gambar yang pertama...
cubitkan sikit pipi dia !!!

julie^beth said...

cik lurpak - huwaaaaa.. nangis dulu baru fikir nak pegi ke tak. besar gila!! kne plan ni..

drsinga - mama dah cubit tapi tak lut lah pulak pasal pipinya keras semacam. hihi

haslina said...

mmg kencang sunburn tu.....
tp aper2 pun kami disini tetap duk citer2 gak yg cik alia tu da makin kecil gitu...
slim sehhhh..
tahniah sekali lagi....