Wednesday, September 15, 2010

asylum

sampai di nottingham, kitorang dah book travelodge beforehand. so terus ke travelodge, yang terletak di dekat gila dengan market square. 

kitorang tido sana 2 malam, sementara nak confirmkan rumah sewa, nak dapatkan kereta, etc. so dua-dua malam kitorang suma berbuka dengan jacket potatoes! we don't mind at all sebab dah 5 tahun tak dapat makannnnnn! balas dendam kaw kaw punya.

kitorang bergerak ke mana-mana naik teksi aje or jalan kaki. including nak register budak-budak ni sekolah. kitorang nak registerkan budak-budak ni kat bluecoat school. sebabnye aku, eman, semai n mamat suma pegi sekolah tu. sekolah tu ialah sekolah n college yang no. 1 kat nottingham ni. even orang derby pon anta anak diorang ke sekolah ni. derby ialah sempadan nottingham n county lain.

by the way, gambar aku terpampang kat prospectus sekolah ni. bangga tak? nanti aku amek gamba bukti.


duduk family room. ini ialah travelodge ke-3 kami duduk. dublin airport, galway dan nottingham.

sedap gila! seperti biasa, gilling aku ialah cheese, baked beans n coleslaw.

jalan-jalan


orang jacket potatoe tu siap bungkus dalam aluminium foil, kasi panas..

singgah victoria centre beli millie's cookies..

slumber bawak bekal jacket potatoe makan kat cafe travelodge tu. haha


malam ke-2 kat travelodge, masa ala2 mata dah stim nak tido, fire alarm berbunyi. kitorang suma pon turun, sempat capai bende2 penting. orang lain yang dah turun, ada yang dengan kaki ayam kesejukan (nasib kitorang capai jacket). ada yang turun dengan laptop, etc.

fire fighter pon sampai, 2 truck lagi. hensem, tough dan bergaya!


takde ape pon. maybe faulty wiring ke hape ntah. firefighter tu pon masuk dengan tenang aje dalam bangunan n keluar dengan sengih2. masa diorang bergerak balik, aku slumber babai babai diorang. diorang babai balik ok! yang hensem, tough dah bergaya tu. hahahaa

esoknya, 30 ramadhan, kami masuk ke rumah sewa.. yey! boleh beraya kat rumah baru..

0 comments: