Friday, September 3, 2010

duty MMS - 3

aku : kenapa nangis ni dik?
budak : saya rasa saya homesick la kak. saya rindu mak saya...
aku : biasalah tu, duk kolej memang camni. sebelum ni tak pernah duk asrama ke?
budak : tak pernah kak. tu yang rindu tu.
aku : takpe, sabtu nanti boleh balik rumah dah..
budak : balik awal sikit tokleh ke kak?
aku : tak boleh. lagipon rugi kalau awak miss mane-mane aktiviti minggu MMS ni
budak : oh, yeke kak. 
aku : erm. rumah kat mana dik?
budak : seksyen 8..
aku : bandar baru bangi ke (sebab tanak la ingatkan die budak shah alam kan)
budak : tak kak. kat shah alam


aku terus balik sickbay, citer kat geng n kitorang gelak guling2 sampai kuar air mata kesal.

dekat gila kot. kalo mak ko nak datang ari2 tengok ko pon boleh la weh. mak ko tak lari nye....

4 comments:

theblabber. said...

tumpang sedih utk budak tu.

ADIA ZONE said...

huhuhu
gelak guling2....jgn x gelak

julie^beth said...

encik blabber - homesick budak umur 18, memang camtu

kak shiema - memang. sampai habis nafas

DrSinga said...

laaaaaaa..........
dua tiga pelaung je tu!!!
rasa nak debik je kan!!!