Wednesday, September 1, 2010

aura dan mimpi

dalam minggu lepas, aku mimpi. mimpi memang sengal n tak logik ok. here goes..

aku ialah masuk satu tempat makan. kira macam kategori restoran la kan. then aku bawak bakul laundry (what???). apasal bawak bakul laundry tu pon aku tatau. masuk aje kat restoran tu, terus aku nampak nicky westlife n shane westlife. yes, what again???

lepas tu, boleh pulak diorang duduk berdua kat meja makan tu, takde orang pon nak serbu diorang. paling best, diorang nampak aku n diorang pelawa aku duduk makan dengan diorang. aku pon duduk, letak bakul laundry tu atas meja. apekah?

borak punya borak, gelak punya gelak, lepas tu aku terjaga. ye, tak sempat diorang hug n kiss aku ok!

besanya kalo kita mimpi, bila jaga aje mesti tak ingat kan. ni aku boleh ingat. gila betul. serius, aku nak salahkan aura sekeliling. kenapa? sebabnye, masa first time duk tanya dengan orang information kaunter kat dublin airport masa baru sampai, accent die ialah accent irish. of course la kan, what do you espect? nak suruh die cakap accent tamil? lepas dari mendapat jawapan, aku roger kat mama. then aku sambung kat belakang tu, "eh, orang kaunter tu cakap macam westlife la".. hahahahaaaaaaaaa....

ok, nak tengok concert diorang pulak, melepas rindu. ok, sila muntah. aku memang die hard fan westlife. westlife forever n ever....

bila diorang nak buat westlife the movie ni?

0 comments: