Wednesday, July 28, 2010

kolesterol


aktiviti menambah kolesterol yang sedia banyak di ani sup utara seksyen 9 BBB.

ini ialah geng saya di upm. jejaka2 ini semuanya single but not available, sebab either diorang dah kahwin or dah berpunya. single pasal semuanya datang single2 aje. tak bawak double nye. maklumlah lunch time hari bekerje.

so nak makan2 dengan diorang ni kne pilih lunch time. kalau ajak keluar makan malam, diorang semua dah busy dengan aktiviti di rumah bersama keluarga, etc.

diorang ni banyak gila tolong aku. masuk aje upm, diorang la yang akan di cari kalo ada kelas kat lab or nak guna computer lab. bila dapat bilik aje, diorang la jugak yang tolong angkat2 barang dan tolong mengemas. siap kasi karpet la, meja la, cable internet la. macam2 lagi. then pergi survey camp sama2 ke rompin, kota bharu dan port dickson. cuma survey camp diorang yang baru2 di lumut aje tak dapat pegi, sebab ada survey camp kliuc berjalan sekali. tapi turun dari cameron tu, pusing pegi lumut pasal nak jugak jumpa geng2 ni. lepas ni tatau lagi bila berpeluang outstation dengan diorang lagi.

kenangan? banyak sangat. gumbira, sedih, penat, letih, ketawa, stress. macam2 lagi. memang diorang ni orang baik2 belaka.

jgn lupakan saya tau!

En Nik, En Halim, En Fairus, En Azry, En Wan, En Razali & En Amin.

Thank you soooooo much!

2 comments:

Mak Su said...

hero malaya.... :D

aliaaroslan said...

samseng kampung dusun pon boleh.. hihi