Wednesday, January 28, 2015

IUKL Hi-Tea

Last Friday ada Hi-tea untuk geng IUKL. Temanya "green vs denim". Haaaaa pening tak? Aku senang je. Memula nak cari blouse. Pastu masa jalan-jalan kat Melaka haritu, mother belikan satu blouse hijau. Then aku pakai je seluar jeans dan selendang warna dark grey macam nak sama warna dengan jeans. Dan oleh kerana aku AJK, nak kena gerak sana ni, aku pakai aje sandal Clarks. Jadi tinggi sikit la, dan selesa some more. Heheheeee

Pagi tu, aku sebagai AJK lucky draw, tolong load hadian-hadiah dalam van, nak angkut ke dewan. Hi-tea ni buat kat Hotel Oriental Crystal Kajang. Best jugak hotel ni walaupun bukan 5 star. 

susun barang dalam van. Photo by Zali.

gigih akak menolong

Sampai aje kat hotel, settle susun semua hadiah, aku pun balik ke office. Tak jauh pun dari office, dalam 15 minit pecut atas highway bersama RM1 tol.

Aku dan kawan-kawan bersiap kat office. Untuk mengelakkan kesesakan, lepas azan zuhur je kami terus solat dan terus ke hotel. 

simple je i ols

Sampai aje hotel, dewan semua dah siap decorate. Best lah geng decoration. 



lucky draw
Sementara nak tunggu event start, kami pun bergambar la kat selfie corner yang geng decoration siapkan. 



geng se-faculty of architecture & built environment


dengan MC-MC yang havoc

dah macam gaya nak berkaraoke pulak

ini syira from marcom office


Makan ok, boleh tahan. Persembahan pulak kali ni bukan staf yg buat, tapi students. Boleh tahan jugak diorang. Lucky draw almost 70% attendees dapat.  Memang target nak kasi banyak lucky draw pon.

ini geng dari faculty arts, communication and education


Start event pukul 2.45pm camtu, habis jam 5.00pm camtu. Just nice timing. Then kami sambung bergambar lagi sebelum balik...

KSK girls tak ready nak bergambar

ok now we are ready


wak doyok lagi

air asia lagi


in action, check nombor lucky draw sebelum kasi hadiah. Photo by Zali.



semua AJK. Photo by Zali.

Thanks IUKL. Bila nak buat family day pulak? ngeh ngeh ngeh...

0 comments: