Wednesday, October 23, 2013

ini tak boleh jadi ni

ahad malam. goreng pasta untuk alim punya dinner dan goreng extra jugak untuk dia makan lunch esok dan lusa.

sepinggan saya makan jugak.

isnin malam. panaskan pasta goreng alim tu untuk saya punya dinner. tapi mother suruh saya makan penne with tomato sauce yang kami beli berbondong-bondong kat Ikea haritu.

sepinggan saya makan jugak.

malam ni tadi. dinner bersama atiqah dan maizatul. kami borak-borak di pelita tepi ioi mall puchong tu.

sepinggan nasi kandar saya belasah. mane boleh tahan tengok ayam baru lepas goreng dan kari sotong. kuah campur lagi tu.

ini tak boleh jadi. perut yang sedia berlipat, besar pulak lipatan jadi dia.

esok, balik kerja, kita treadmill 2km ok!


2 comments:

SueGinola said...

Aliaa, nak tanya...kalau simpan makanan untuk makan hari lain tu ada caranya tak?boleh tak jawab dalam entri....thanks....^_^

aliaaroslan said...

@SueGinola orait sue. nanti saya entrykan caranya, yang kami biasa buat dan alhamdulillah makanan elok.