Wednesday, February 22, 2012

keranamu, Bi Arirang

kalau aku cakap Bi Arirang, tak ramai yang kenal or tau siapa dia. Cuba aku cakap RAIN. ha, confirm at least 4 keretapi kenal dia. kan kan kan?

haritu mother carik external hard disc. kami pon jalan-jalan sambil mencari di Mines. masuk kedai computer, terus sebut nak external hard-disc.

orang tu kasi pilihan. nak yang Samsung Limited Edition Full House (Director's Cut), atau lagi satu jenama yang aku tak  ingat namanya. of course la mother pilih Rain over everything. huahuahua...


blue - one of my favorite colour.

user guide pon gambar full house.


walaupon ni bukan aku punya, tapi sebab brand samsung dan samsung ialah dari korea, maka aku nak declare diri aku sebagai duta samsung tak bertauliah. ape kene mengena pon aku tak sure. hahaha

2 comments:

aliya atina said...

wahhhh beli kat mana kak ? jeles ni ! Siap ade gmbar rain agy :/

aliaaroslan said...

@aliya atina beli di kedai computer Q&A di mines, tingkat atas sekali, opposite kedai ximax. tapi last stock rasanya. tapi boleh cuba tanya...