Sunday, February 19, 2012

busy sunday - busy lah sangat...

Bangun pagi yang tak berapa nak pagi. Tapi dalam kategori pagi jugak. Mandi dan bersiap tanpa arah tujuan. Komdian bangunkan kanak-kanak riang dan paksa diorang untuk mandi dan bersiap. Headed for The Mines.


Plan asal nak beli bekal CRS untuk mama dan kami yang lain makan burger king (since mama kene makan nasi). Tapi tukar plan, terus makan CRS je semorang. CRS penuh la pulak. So terus ke sushi king. Makan makan dan makan. Brunch konsepnya.


Then jalan-jalan cari eye-more mama, external hard disc mama, dan beli barang di guardian. Settle semua terus gerak ke Lendu untuk hantar Widad balik Uitm dihatiku.


Exit Simpang Ampat, terus ke Tesco paya rumput, nak beli sunglass untuk widad. Budak tu jene jalan kaki dan naik bas dalam Uitm dan cuaca Malaysia ialah panas. So sakit mata katanya. Padahal mengada je lebih kan. Mama belikan dia sunglass cap Bonia. Ha, ni kalau tak mengaji betul-betul aku tak tau la.


Settle belikan sekali bun dan pizza untuk dinner widad, kami hantara dia balik ke Uitm. Terus kami balik vista. Perjalanan lancar tanpa jam di highway, Alhamdulillah.


Sampai rumah dan rehat-mandi, aku keluar ke bangi jumpa x-housemate. Kami makan di yati ayam percik. Sambil tu borak, catch up dengan latest gosip dan kehidupan masing-masing.


Sampai rumah by 11pm tadi. Lepak borak dengan mama. Kejap lagi nak tidur.


Eh, baju tak gosok lagi?


Published with Blogger-droid v2.0.4

0 comments: