Tuesday, July 12, 2011

bridging @ KLIUC

KLIUC buat bridge competition. sape-sape boleh join. pemarkahan dia aku tak reti. kalau orang suruh aku judge, aku pilih paling cantik aje. hahaha. padahal siap kene test strength bagai kan.

grouping untuk students ni diorang pilih sendiri. majority besar memang student civil engineering dan ada jugak group yang combine dengan student architecture.

layan gambar la eh. by enche sarel.

diorang juara. tapi sampai skrang tak belanja-belanja lagi aku. nak kene nih! (padahal bukan aku advisor diorang pon)

artis - zyla & nina

awek cun & photographer (enche sarel)

VIPs

crew & technical team

MC & crew





comel!

melawat tapak

control perut


gambar dari sisi nampak gemuk la aku ni (padahal memang pon!)
congrats to the winner. tahun depan kita anjurkan internationally. sapa nak masuk?

4 comments:

HLiza said...

Macam menteri melawat tapak..hehe

afendi ariff said...

control perut?
hehhhhhhhhh......

aliaaroslan said...

@HLiza

bakal menteri ni kak. hehe, perasan!

aliaaroslan said...

@afendi ariff

itulah ayat yang cameraman gunakan. haha