Monday, July 13, 2009

from Athens, Greece with love (ke???)

pagi tadi, jemput mama kat KLIA, pulang dari athens, greece untuk pegi conference bersama dr arbaie n untie ain..

jeng jeng jeng.. dapat banyak hadiah yu all.. hadiah pembuka, belly dance's skirt.. nasib gambar still.. kalau aku rakam ms aku menggelek, mesti korang pengsan n muntah skali, package.. haha.. (ye, dengan baju ofis aku blasah pakai ok!)

jam tangan "terner".. warna silver + purple (ni husna n anna mesti suka)

fridge magnet yang banyak (ada watak tambahan dari fridge magnet yang sebelum2 ni jugak).. walaupu itu bukan fridge aku.. haha


eh, knapa ada gambar alim jugak? EH SUNDER!!

keychain

bag (bwk shopping best nie, sebab boleh buat adegan beli dan sumbat dlm bag)

tshirt.. best woo sebab ada saiz aku.. ahhaha

cap.. eh, tetibe ada cap LV pehal?

sekian sahaja.. ada jugak fridge magnet dari frakfurt.. tempat hinggapan sementara tukar flight.. best2..

nanti aku nak pegi jugak lah.. tempat mamma mia tu.. nak guling2 kat pasir n mandi kat laut yang biru n hijau n jernih gila.. tak sabar.. tapi kne kumpul duit.. mwahahahha

gambar selingan..
camne nak kumpul duit kalo duit asyik hala ke sini aje? nangis!
oppssss.. ni kasut aku + mama + semai + mamat (timberland15kilo ) + widad n alim punya.. tapinyer... urmmmm.. kasut aku ada lagi yang tak termasuk kat sini... so.. paham la kan.. huk huk..

4 comments:

lalink7 said...

cik Aliaaa...serius jam purple seharusnya adalah sangat cantik untuk dipakai...
huuuuuuuu...
nak2..nak2..

aliaaroslan said...

kalo nak, kne tunggu sy pegi athens pulak n beli tuk awk husna.. haha

zumairi said...

topi cam lawa je...jual leh kat saya ;-)

aliaaroslan said...

zumairi - malangnya topi tu suma bukan untuk sy.. huhu