Tuesday, January 13, 2009

intan's engangement

intan nie salah sorang kawan masa sekolah rendah dulu.. dulu aku sekolah kat Sekolah Kebangsaan Sungai Ramal Dalam, Kajang.. dari darjah 1 sampai 6.. die antara yang masih rapat sampai sekarang..

congrats to her, engage to the love of her life.. maybe one day i will have it!!

yes, sangat cantik kan die pakai warna purple..

yang nie intan dengan sharkilla.. sharkilla baru balik dari mesir (duk sana dah 5 tahun) sharkilla pon member masa sekolah rendah jugak..best of luck to intan n hassan.. semoga selamat bernikah nanti (ofcos jangan lupa jemput aku okkkkkkk) n bersama selamanya hingga bila2.. amin..

smoga Allah memberkati perhubungan korang...... (wah, macam ustazah dah aku..)

2 comments:

mugiwara said...

aku rasa ko pun dh smpai masa.

aku laki...xpe...
huhuhu~

aliaaroslan said...

aku tunggu ko naek pelamin lar.. ahhahahaha