Saturday, October 15, 2011

Request

To my mother : Nak 1 slice kek banana chocolate from secret recipe.

To my father : Standby udang dan ketam. Saya insyaAllah akan pulang dalam masa terdekat.

To Aiman : Nak free dry clean baju for 1 year (macam tak dapat je?)

To Miza : Nak jalan-jalan pegi Ikea makan meatballs. Eh? Makan lagi.

To Semai : Sila bawak aku pegi pesta konvo UPM kat bukit expo tu sebab aku nak beli cactus. Cactus cameron aku semua dah mati!

To Mamat : Sila basuh dan polish kereta along! Itu janjimu sedari beberapa minggu yang lalu.

To Widad : Cari dan masak ramen korea yang macam kita makan kat Notts tu. By the way, your second batch kimbap kelmarin pon sedap!

To Alim : Let's go swimming tomorrow night, baybeh baybeh baybeh (style justin bieber). What?

To Lana : I want to bully you soon! Watch out! (Ape ugut budak kecik daaa).

To sape-sape je la : Nak Samsung galaxy tab 10.1. Pleaseee. Pretty please with cheery + banana + cranberry + chocolate on top!
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

8 comments:

DeLancrettLurpak said...

birthday kamu kah? Happy birthday Aliaa.. Semuga bertemu jodoh dan habis phd cepat, heheh..


eh akak nak tanya, siapakah jonah, john dlm blog mama?

Ms Haslina said...

huhu....bykkkkkkk nyer...moga di makbulkan ;))
amin.

naduta said...

Happy birthday!!!=)
errk,kite doakan kak alia baik2 aja...amin

aliaaroslan said...

@DeLancrettLurpak aah, kak. birthday saya harini. jodoh + abis phd cepat = aminnn!

semoga akak pon habis phd cepat gak. takyah masak dah. hehehe..

jonah tu kereta mama.
john tu saya pon tak sure. hihi.

aliaaroslan said...

@haslina aminnn. thanx kak has..

aliaaroslan said...

@naduta thanx!!! aminnn. by the way, naduta nama betul ape ye? ke saya lupa. sebab tak dapat access your profile.. nak jugak lawat blog awak.

Anonymous said...

hepi belated birthday aliaa...
semoga jodoh+abis phd cepat dimakbulkan Allah....

Anonymous said...

hepi belated birthday aliaa...
semoga jodoh+abis phd cepat dimakbulkan Allah....