Sunday, October 16, 2011

great day!!!

15 october 1984. yes, 27 sudah aku.

birthday dimulakan dengan ucapan text message dari kaum keluarga. yes, diorang semua hantar text message tau. padahal duduk depan muka aje (DrNotts, Sengih, Latifah, Manje, CikguLan, Sabariah). oleh kerana Botak malas nak charge mobile phone dia, so dia wish kat FB aje. malas katanya nak charge. Kassim dia wish through BBM aje. dasar pemalas budak tu. best betul semorang wish!!! sebelum tidur pon ada jugak yang wish through text message dan BBM. thank you so much!

tak sempat aku nak layan tidur lama-lama di pagi sabtu yang indah, Saufi dah call wish birthday jugak. padahal dia sibuk bercamping tu. Saufi ni salah sorang member baik uitm & pbsm & doktor rujukan aku. sekarang dia bertugas sebagai MO dengan ATM. tu yang camping tak sudah tu. training tak habis-habis.

sebab dah dapat call tu, aku terus bangun lah. siap-siap ajak Botak pegi swimming kat bawah. tak sempat nak keluar sumah, Shimie pulak call wish. best best. ni kawan uitm merangkap tukang tunjal kepala aku. mentang-mentang aku pendek banyak dari dia. cisss!

lepas tu ada jugak peminat-peminat (perasan kan kau Aliaa) kawan-kawan student-student yang hantar text message wish birthday. semua aku dah reply. alhamdulillah atas ingatan dan doa semua.

balik dari swimming, terus kami semua bersiap untuk keluar. mane nak pergi? Mines ler. mane lagi.


widad memang drama di mana sahaja ok!


manje & botak cameo kat belakang


layan aje lah gambar aku buli sengih. eh, ke dia buli aku?

sengih kata dah tak best peluk sebab rasa tulang. apekah?

bosan

ko pehal?





kangol vs DrCardin?


choose nak pilih makan kat mane pon pening. last last nampak pizza san fransisco. so kami bruch di situ! gambar makanan tak sempat snap sebab masing-masing kelaparan maka mementingkan perut sendiri dari snap gambar.



budak sakit kaki sebab main rugby semalam


settle makan-makan, kami jalan-jalan. beli lagi dvd. lepas tu terus berkaraoke. 


penyanyi sumbang yang tegar

mestilah layan lagu westlife kan!


kan dah cakap, manje

aksi apekah?

aku nak nyanyi, ko pon sibuk


penuh perasaan

massage


berebut nak jadi izzad izzuddin

last last sorang dapat mic je, sorang dapat wire je





lepas penat karaoke, kami jalan-jalan lagi. lepas tu singgah makan dunkin donut.







kanaks laki lagi manja tau




sebelum balik, kami tengok dulu uncle-uncle ni promote deepavali. best wooo!


balik rumah, terus kami sambung layan dvd transformers 3 yang beli tadi. sambil tengok transformers, DrNotts dah tertidur sebab penat sangat layan kitorang. bunyi sound system surrounding pon masih tak dapat mengatasi kemengantukan (ade ke perkataan ni?) beliau.

sambil tengok transformers, aku online FB dan menjawab semua ucap-selamat dari kawan-kawan, saudara mara, student-student serta peminat. eh, peminat lagi. ramai benar ke peminat?  ok, sila muntah skrang. cikgu-cikgu aku pon ada wish. best betul!

anyway, camne nak kira total orang yang tulis di wall FB aku ye? i mean, yang wish semalam n harini. yang pastinya, beratur-ratus. memang seronok betul. thank you so much for the thought, remembering dan effort untuk wish. sangat sangat dihargai!

kemudian kami adik beradik buat sesi makan maggie dan ramen secara berjemaah. share mangkuk lagi you all. saje je. lepas maghrib, kami bersiap sebab nak keluar. Manje bawak Sengih dan Botak pegi downtown Mines. aku keluar dinner dengan Nina, one of my student. lepas makan kami jumpa balik di downtown jalan reko. masa tu dah hujan. nasib baik sempat jalan-jalan dah sebelum hujan.

birthday wishes keep on coming sampai la ke lewat malam semalam, ke pagi ni, tengah hari ni sampai petang dan sampai lah saat ni. terima kasih sangat-sangat kepada semua!

older = wiser.

terima kasih atas ucapan dan doa dari semua. saya cuba balas semua ucapan. bagi yang tak berbalas tu, saya minta maaf banyak-banyak. nanti saya check balik satu-satu ya.

yang penting, semalam saya tidur sambil senyum sampai telinga!

0 comments: