Saturday, August 9, 2014

Puji pujian

Kau pernah tak, kau masak, pastu kau makan makanan yang kau masak, pastu kau rasa sedap gile makanan yang kau masak, pastu kau puji diri sendiri sebab dapat masak makanan yang sedap gile. 

Itulah yang aku rasa aku masak breakfast pagi ni. Padahal, french toast aje pon. Ceh. 


Inilah french toast pujian kepada diri sendiri. Sedap wei. 

3 biji telur, 2 sudu besar mayonaise, 1 sudu besar margerine. Pukul semua sekali. Ambil roti, dip depan belakang roti, goreng atas kuali without minyak. Sebelah roti dah garing, flip over dan garing kan sebelah lagi roti. 

Tadaaa dah siap. 2 keping untuk aku, 5 keping untuk my ayang (Alim ler der). 

Aku punya dah selamat makan dengan secawan kopi korea yang Kim Tae Hee jadi CF dia. Ini nak tunggu ayang yang aku dah bangunkan setengah jam lepas tapi ni baru nak gi mandi. Ceh lagi. 


2 comments:

SueGinola said...

Aliaa, selalu je rasa gitu...sebabnya saya jarang masak...so bila rasa sedap dari selalu tu terus puji diri sndiri 14 kali sehari..kahkahkah...

aliaaroslan said...

@SueGinolakalau tak sendiri puji, sapa lagi nak puji kan kan kan... ok takpe, mari kita buat lagi!