Sunday, March 23, 2014

Congrats Wiwin & Bee

Beberapa Sabtu yang lepas, aku attend wedding diorang ni. Kat Taman Melawati. Makan sedap, pengantin cantik sangat dan family members pon sangat baik.

Aku kenal wiwin dengan bee ni since 2006, masa tu aku mengajar diorang Surveying Fieldwork, masa sambung masters dan jadi tutor di upm. tapi diorang tak couple time tu, diorang couple bila dah kerja.

Kalau jodoh, tak kemana. Alhamdulillah...

Congrats you both!



Thanks Ili for coming along.

And thanks Shuk, kain sari kau kasi haritu aku buat baju kurung moden.

4 comments:

wakgelas said...

tahniah tuk kawan tuu., ehhHHee

aliaaroslan said...

@Wak Gelas doakan turn saya pulak lepas ni, wak..

wakgelas said...

aminn ya robbal alaminn., (dah ade calon keeew ;) )

aliaaroslan said...

@Wak Gelas belum lagi you all... hehe