Monday, September 9, 2013

weekend 1 - aqiqah umar

 umar ni anak kepada salah sorang kawan dari sekolah rendah aku, Maisarah. tahun lepas majlis kahwinnya, alhamdulillah tahun ni majlis akikah anak lelaki nya.

aku pergi sekali dengan intan dan nasreena, geng dari sekolah rendah jugak. intan bawak anak dia, naufal. senang betul jaga naufal ni. pandai dia bawak diri cari barang mainan sementara mak dia borak-borak.

kami sampai awal, masa geng marhaban baru nak start.


cheeky naufal


marhaban

marhaban

proud mum, Maisarah and Umar.

door gift untuk geng marhaban, sejadah.

naufal nak tengok cartoon pulak


kau tengok, tak yah beli pony. bakul pon jadi.

sarah cerita pengalaman bersalin.

Intan, Sarah, Nas & aku

aku & umar. muka dah berpeluh!

naufal jelous bila intan pegang baby umar.
habis marhaban, kami pon makan. ada kambing golek, lemang ketupat rendang, soto, nasi kukus + ayam goreng berempah, nasi berlauk dan cendol. diorang buat open house sekali. dalam pukul 1.30pm macam tu kami dah gerak balik. aku kena attend konvo di iukl pulak...

0 comments: