Wednesday, December 28, 2011

ok, nasi minyak siapa aku belasah sabtu lepas?

kawan sekelas masa degree di uitm. mestilah sama course kan. kak melin nama glamournya. dia kahwin dengan dua-pupu aku. kira abg fadli tu ialah anak buah kepada pak ngah yang kahwin dengan makngah, iaitu kakak kepada mama.  kesimpulannya, kak melin ni kira sedara aku lah sekarang.

tak ramai geng-geng sekelas yang datang. ada yang dah datang masa majlis akad nikah dan ada yang datang lambat dari kitorang. ada jugak yang tak dapat datang atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan. seperti biasa, kami kumpul-kumpul duit dan beli hadiah untuk pengantin.

belakang - airee, zaidi, senior kitorang, pengantin (abg fadli & kak melin), akak senior merangkap isteri kepada abg senior, aku, dan kak shiema. depan - farouk (husband kak amy), arianna (anak kak amy), adia 1 +adia 2 (anak2 kak shiema), anak abg & kakak senior, kak amy.

aku suka sangat baju dan kasut pengantin!

senior surveyor sapura you all! sape nak masuk line?

ha, tu sorang lagi anak kak amy & farouk, namanya Aaron aka baby durian

kak shiema & kids

anak-anak surveyor ni...


aku, kak amy & kak shiema

seronoknya dapat jumpa diorang! lama betul tak jumpa. kalau tak salah, last time jumpa masa kami main bowling kat midvalley, 2 years ago!

masa degree dulu kan, aku kan, suka sangat datang kelas lambat. tak caye, tanyelah diorang.

masa degree dulu kan, aku ialah baby of the class. kengkadang jadi PR untuk classmates sebab kalau nak tanya lecturer kelas ada ke tak, mesti guna aku.

masa degree dulu kan, classmates aku ialah best!

6 comments:

Dr Singa said...

awak bila laaagiiiiiiiii.... ?

:)

Shiema said...

hahaha....sebab aliaa baby of the class la kene jadik PR. Kate bongsu, bile bongsu ni lebey disayangi....yang lenlain tu takot kene marah hikhikhik

aliaaroslan said...

@DrSinga tunggu recommendation dari DrSinga! hehe

aliaaroslan said...

@Shiema kalau lecturer marah aliaa, macam takde perasaan eh. hahaha

Cik Nila said...

Hoho.. thanks aliaa yang sgt meletopp cun skang ni.. hehe..

Happy sgt korang dtg.. Happy sgt sebab dpt present best dari korang2.. hehe..

Hope, nnt kita boleh la hangout lagi..main bowling lagik ke.. =P

p/s: sgt la busy skang (mls2) nak hapdet blog sendiri.. hehe.. thanks for this entry.. luv the pics!

aliaaroslan said...

@Nino congrats kak melin! love everything about the wedding. baju, deco, food, etc.