Tuesday, December 20, 2011

macam-macam

bukan nak cerita pasal encik bujal... walaupon saya sangat enjoy baca blog encik bujal.

ini nak cerita pasal blog view aku ni ha. kat office, banyak link blog yang tak boleh buka. especially yang pakai domain sendiri. lepas tu, bila tengok comment dan nak reply comment, button reply yang sudah di modify hasil ajaran kak mimah, pon tak appear. agak payah nak reply comment macam tu. so kene tunggu balik rumah, pakai laptop sendiri di rumah, barulah boleh nampak appear button reply comment tu dan reply comment kawan-kawan. dan juga barulah boleh baca blog kawan-kawan berdomain sendiri.

mesti internet kat office saje nak block-block kan, suruh aku gigih bekerja sahaja. ke aku kne upgrade mozilla aku eh? maklumlah, makcik buta IT kengkadang.

2 comments:

HLiza said...

Tak paham2 lagi ke..pi buat kerja!

aliaaroslan said...

@HLiza agak agak faham tapi buat buat tak faham. hehe