Wednesday, May 5, 2010

sah b****

kalo ko pegi shopping mall yang gilang gemilang, kebetulan pulak waktu2 hot, konfemlah payah nak dapat parking. kecuali ko pegi jusco meletup kat melaka, itu parking space die banyak gile. serius konfem ko akan dapat paking punya.

so lepas ko amek teket nak masuk parking area, ko pon jengah2 ler kiri kanan depan belakang side mirror, etc 360 darjah segala bagai.. cari punya carik, tak de pon.. so ko decide untuk tunggu orang keluar dari mall, berjalan ke arah kereta diorang n ikut dari belakang..

then ko pon tunggu lah dengan sabar orang tu masukkan barang-barang dari troli die yang penuh tu ke dalam kereta die.. tunggu punya tunggu, ha, abes sudah barang-barang die suma masuk kereta. then anak-anak yang berkejaran tu disuruh masuk dalam kereta.. lepas troli dipulangkan ke tempat yang sepatutnya, enjin kereta distart n ready nak keluar dari parking.. ko pon standby nak masuk parking tu.. kuar aje kereta tu dari petak paking, terus dengan pantas kereta mana ntah datang potong terus masuk tempat yang ko patut paking tu..

menyirap-nyirap tak darah ko? terasa perkataan-perkataan cacian mengalir dengan mudah keluar dari mulut ko kan? tapi, ko sabar lagi.. buka tingkap, bagitau orang yang baru masuk paking yang patut ko masuk tu "bang, saya dah buking paking ni". dengan harapan orang tu keluar, dan dengan tanak beranggapan jahat, ko anggap aje orang tu tak nampak kereta ko yang gilang gemilang memberikan signal awal-awal lagi..

tapi, bertambah menggelegak la hati ko yang memang panas tu bila orang tu kata "nak paking ke kak?" dengan muka slumber, keluar kereta, kunci kereta dan terus berjalan masuk mall..

tak ke ko rasa-rasa nak lukis gamba bunga matahari kat atas kereta die dengan pisau / duit syiling?

sah, orang camtu memang b****!!!!!

5 comments:

Mak Su said...

ish... nak jer buat kari orang macam tu, kan... tp, ada ker orang nak makan... huhuhu uhuk huhuk

Ms Haslina said...

kurang the ajar punya orang..x pea..tuhan balas cash je skrg..x yah kt susah2 pikir hal dia...

Shiema said...

hahaha....sakit perut aku weiii..
tapi kannn, kalo ati nih dah panas, jgn kate nak lukis bunge matahari, aku begger2 krete die ngan tukul @ bende yg sewaktu dgnnya supaya dari krete sedan jadik krete kodok....muahaha

attyfir said...

hi julie ..

kotaklimasegi said...

sabar yer...
aku pun pernah kene gak..
tapi tak sampai yg dier tanyer tuh..

aku nak gelak pun ader...

tapi kau berdoa jer supaya dier ditimpa mala petaka.. hahaha..

doa org teraniaya selalu dimakbulkan tuhan..