Monday, September 14, 2009

nur kasih.. Yet again

jumaat malam lepas la yg aku dpt tgk live kt tv..beberapa episod die yg sblm ni aku dh trlps..

Mmg best.. Again, the best cenimatography work i've ever seen (among the directors in malaysia of course)..

best, memang best.. makin lama makin interesting.. macam citer bersiti dolu2.. citer cinta koprat, cinderella, cinta antara benua.. oh, itu adalah cerita ceriti time aku sekolah rendah.. balik sekolah agama, campak beg - mandi cepat2 - tukar baju, duk depan tv tengok citer2 gitu ler, slot identiti..

skrang? manja lara? sory to all manja lara fans, tapi citer tu dah macam hape bende tah.. sory, aku tak minat..

so malam ni ada citer apa ye kat tv? bio nik? erm erm erm.. karang lebam pulak mata aku tengok..

2 comments:

Unknown said...

Anna tak pernah dapat tgok NUr Kasih live....

huhu online jek

Macam hampeh lambat

aliaaroslan said...

aiyoo.. nasib kat rumah n ofis line ok.. alhamdulillah..