Tuesday, August 4, 2009

land survey?

class land survey dgn bdk civil eng lain sket dengan budak geomatic.. kenapa? sebabnyer ada banyak. kalau nak cerita satu2, bleh jadi buku.. huhu

tapi yang adventure nya mengajar land surveying especially yang site survey, ialah cuaca sangat panas.. bila panas, tanah menjadi kering. bila tanah menjadi kering, muka saya bertambah gelap. bila bertambah gelap, mama saya ialah akan suruh pegi buat facial. bila buat facial, aku akan merasakan membazir kerana esoknya ialah kne pergi site lagi.. maka saya akan pergi buat facial bila musim exam ataupon cuti sem kerana masa tu aje yang muka saya akan mencuba sedaya upaya (diulangi muka saya) untuk menjadi cerah kembali (walaupon sejak azali lagi daku ialah tidak berapa cerah..

kesimpulan : saya ialah puasa kasut, handbag serta baju buat masa ini..

  • kenapa puasa kasut?
  • sebab nanti kasut kotor bawak pegi site..
  • tokleh pakai kasut sport shoes ke?
  • tokleh sebab nanti tak bergaya
  • perlu ke bergaya?
  • perlu sebab nanti orang lalu lalang diorang tengok : lecturer itu pegi site dgn penuh bergaya
  • tapi ko tak bergaya pon?
  • memang, aku tak bergaya, tapi niat itu penting..
  • niat ke nawaitu?
  • ape2 aje lah.. tiada jawapan di atas
so setakat dah buat land survey sejak tahun 2002, dah beberapa kasut hancur kerana pegi site.. jap, nak cari kat rumah kalau ada yang tersimpan.. ada ke?

0 comments: