Monday, August 10, 2009

ISG 2009

ape ke bende alah lah ISG kan.. mcm post aku yang sebelum ni, ISG tu adalah singkatan untuk international symposium and exhibition on geoinformation.. tahun nie yang organize adalah UPM. so pagi2 buta tadi aku bertolak ke KL, hala ke crowne plaza mutiara hotel.. nun kak belakang wisma cosway..

seperti biasa, pagi2 adalah jem kat KL tu, kat mane2 bahagian KL pon akan jem kan, termasuklah smart tunnel.. memang kelakar..

so aku ialah buat poster presentation sahaja.. maleh nak buat oral presentation.. sebabnyer ialah malas nak buat power point..

this is my second conference for this year.. bagi sesetengah orang, maybe dah conference ke-56 utk tahun nie aje.. aku tak sempat ler nak buat paper banyak2.. nasiblah mama banyak tolong aku, masukkan nama aku dalam paper die.. kalo tak, journal pon tadak.. huhu.. thanx mum..

esok ada lagi sehari conference.. mari menguap ok!

0 comments: