Wednesday, December 17, 2008

tahap kegelapan yang pernah aku dapat.. haha

orang cakap, kalo banyak main ngan matahari, nanti jadi gelap.. ini telah dibuktikan dengan aktiviti bermain di tengah hari di tepi pantai oleh aku n geng2 geomatic masa buat kerje hydrography di kuala sungai baru, perlis tahun 2005 dulu.. tengok, gelap kan? hahahaha ;)

walaubagaimanapon, banyak pengalaman yang kitorang tempuhi termasuklah mendapat 2 guni buat mangga / pelam secara percuma dari penduduk kampung.. so ape lagi, abeh kerje petang tu, ktorang lepak ramai2, potong2 buah n cicah dengan petis udang kering.. slrrrrrppppp.. nanges weih..

pic : aku, kak ana, felix, fairus n depan sekali en rosdi.. naek bot tongkang.. tapi jangan mane2.. bot tongkang siap pasang GPS tau.. haaaaaa amekkkk

pic : kiri jalan raya + sawah pagi, kanan laut.. cuaca panas giller.. hasil = pengalaman yang tak ternilai..

so nanti bleh ler berlagak kat student membe2 anak cucu adik beradik keluarga warga kliuc segala bagai yang aku penah buat kerje hydro.. berpanas2 ye.. nanti2 jangan nak cop aku puteri lilin udah ler..

0 comments: